josefineohlsson

Alla inlägg under september 2012

Av Josefine Ohlsson - 30 september 2012 19:10

Hej snyggingar!

Skola imorgon... Fuck it, orkar inte.

Igår sov jag som sagt över hos Alida. Vi tog en liten sväng ut på promenad på kvällen. Skönare väder den här gången. Det var mysigt. Haha, vi gick runt och ropa "Gangnam style!". Normala, jo tack.
Resten av kvällen satt vi och snackade och moffade godis. Vi är pratkvarnar, bara så ni vet...
Imorse vaknade vi väl typ halv nio-nio någon gång. Ganska så tidigt... På dagen så tog vi ett träningspass också. För i alla fall jag kände mig som en uppstoppad gris igår. Usch. Nästa vecka blir det ingen skit mat! Träning, träning, träning!
När jag kom hem från Alida var jag sjukt trött, så jag har legat och vilat tills nu. Hade tänkt att städa mitt rum, men det känns inte som att jag kommers det. Det är inte stökigt, för det hatar jag. Men det är lite dammigt, det blir det mycket oftare när allting är svart... Åh. Får väl ta tag i det, snart...
Ska också försöka hinna med spa. Behöver fixa naglar m.m
Ikväll kanske Jonathan kommer. Jag vet inte. Han skrev att han skulle det men man vet aldrig... Han var med Nille på dagen så då kommer väl de vara resten av dagen också. Länge sedan jag träffade Nille förresten!
Saknar Jonathan...

Ska försöka få något gjort om jag orkar gå ur sängen. Det kan bli svårt, men önska mig lycka till.. Ha en fortsatt skön söndag så hörs vi kanske imorgon. Imorgon får jag internet tillbaka till telefonen! Yessss.
Pussar och kramar!

Tycker att alla borde följa mig på instagram, om ni gör det får ni en puss!

Av Josefine Ohlsson - 29 september 2012 18:30

Hej alla fina!

Denna lördag spenderade jag på skolan. Jag vaknade runt 8. Så två timmars längre sömn än en vanlig skoldag är super ändå! Vi samlades i klassrummen på morgonen, men efter det har vi fått göra vad vi vill. Chill som fan! Vädret bjöd inte till så värst, men annars så är jag nöjd! Vi gick runt och snackade med roligt folk mesta dels av tiden. Pappa och mamma kom en liten stund. Pinsamt, men det är det väl för alla antar jag... Pappa känner dessutom allas pappor och lärare osv, så det är lite pinsammare... Men bra dag ändå! Jag träffade min faster och min kusin Albin som kom dit också. Fast det var inte för min skull, det var för min andra kusin Hempish. Men kul att se dem! När vi stog och väntade på att de skulle hämta oss så snackade vi lite om veckan. Det är synd att återgå till vanliga klassen och spåret igen! Kommer sakna alla. Inte för att vi ska flytta till månen, men det blir inte detsamma. Men men... Det kommer väl igen hoppas jag.
Skulle egentligen ha tittat på innebandy match idag, men det blev tuvär inte av.
Ikväll ska jag sova hos Alida. Det blir nog en myskväll! Jag tog med mig lite träningskläder om det blir något med det också. Ooch så vill jag gå på stan imorgon men antgligen blir det inte av. Får se! Blir väl i veckan annars.

Nu får ni ha en toppen kväll allihopa! Lördaaag. Puss och kram på er!

Av Josefine Ohlsson - 28 september 2012 22:00

Hej alla fina läsare.

Förlåt för att jag inte skrev något förut. Jag var väldigt... Arg/Ledsen. Så, förlåt.

Dagen har varit både bra och dålig. Vi förberedde allting för imorgon idag. Jag hade värsta bästa gruppen. Det var jag, Klara, Sanna, Albin, Albin och Emil. Jakob var typ inte med... Men vi hade iallafall roligt när höll på med det där. Bästaaaa.

Det dåliga var... Ja, det jag skrev förut. Men, jag kanske har ändrat mig igen. Fast nej, eller jo... Men nej! Åh, jag får fan damp. Jag vet inte vad jag ska tro? Ibland fattar jag, och ibland fattar jag ingenting. Bestäm dig snälla.

Nu ikväll följde jag med pappa och tittade på Jobathans fotbollsmatch. Det var en helt okej match. Synd bara att det blev lika. Det var sviiiinkallt att stå och titta...
Han följde inte med hem idag, tuvär. Kanske imorgon? Vet inte. Men jag saknar honom och jag vill spela Fifa 13 med honom!!

Just nu ligger jag och tittar på tv. Ovanligt, jo jag vet. Jag är sjukt trött. Nu är myskläderna på och här ska chillas! Det är fredag men vi har skola imorgon?! Fast... Det är väl mest roliga grejer. Hoppas det i alla fall!

Hoppas ni alla kommer ha en fortsatt bra kväll! Godnatt finaste ni.
Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 28 september 2012 16:27

Din jävla idiot! Jag hatar dig, hatar dig, hatar dig! Hur fan kunde jag ens bry mig från början? Jag fattar inte att jag..... Åh vad jag hatar dig. Och så du vet, jag gillar dig inte längre, inte alls. Din lögnare, player... Helvete!

Jag orkar inte skriva något om dagen just nu. Jag är ledsen, arg och jag orkar inte! Ååååååååååååh.

Av Josefine Ohlsson - 28 september 2012 06:12

Ohyeah! Fredag idag bitches!
Skönt med helg. Synd bara att vi har skola imorgon också. Men då bara från 10 till 14 tror jag. Pågrund av tema veckan! Fml........ Men vi får ledigt nästa fredag istället, steeeeeek.

Saknar Jonathan, han kommer kanske idag, så då blir det FIFA! :DDD

Hoppas alla har en super fredag nu! Vi hörd väl kanske ikväll? Puss och kram på alla fina!

Av Josefine Ohlsson - 27 september 2012 19:42

Det har inte hänt något på för länge nu... Vet inte hur det är längre. Dör på att vänta. Men jag väntar ändå, tills något händer. Jag har inte slutat gilla dig än, så du vet det. Men om det inte är så, säg det då. Så slipper jag vänta om det är förgäves. Du kanske tror att jag gillar någon annan eller något, men det gör jag inte. Du <3.

Av Josefine Ohlsson - 27 september 2012 18:56

Hej alla snyggingar!

Idag har varit en lite roligare dag faktiskt. Vi hade trädlöjd ända tills lunch. Jag gillar inte slöjd men man behövde inte göra så mycket. Skönt! Jag och Sanna var med i radio P4 också. Vi fick några frågor och så.. Jätte pinsamt, men rätt så kul ändå!
Vi var mer med de andra idag också. Alida kom idag och åh vad jag har saknat henne! Hon följde med mig hem efter skolan. Vi satt och pratade hela tiden, det behövdes! Vi hade sjukt mycket att prata om.

Jag har inget internet på telefonen resten av månaden men jag kan ha det hemma. Så.. Jag kommer inte kunna vara lika social som vanligt. Men jag finns på sms och ring så mycket ni vill!

Nu är FIFA 13 ute! Jonathan skulle köpa den idag. Men han kommer inte hem förens imorgon så då skulle vi spela. Längtar!

Just nu kan jag ju säga att jag är rätt så trött. Jag ligger och slöar framför tha tvee. Ska snart ner och äta.
Ha en skön kväll nu så hörs vi imorgon.
Puss och kram på er!

Av Josefine Ohlsson - 26 september 2012 20:49

Grattis kära farmor! 69 bast idag. Shiiit, 70 nästa ju. Skoja, du är som 25! Älskar dig.

Idag har varit en ganska så tråkig dag i skolan. Vi har typ bara tittat på film och haft minimum raster när inga andra klasser hade rast. Har varit trött hela dagen. Oerhört surt! Albin och Pippi (Emil) snodde min sko...
När jag kom hem la jag mig vid tv:n och då kom Alex hem och lämna några grejer för att sedan åka ner till Lund igen. Bra att jag fick säga hejdå till honom ordenkligt, älskar dig storebror.
Efter det kom pappa kom hem och hämtade mig för att sedan hämta mamma vid tåget och sedan åka upp till farmor. Trevligt att träffa kusinerna igen. Dogge hade brutit handleden, stackare! Och Hempa och Albin var roliga som vanligt.

Nu sitter jag i bilen påväg hem igen. Tänkte skriva nu för jag kommer nog inte orka det när jag är hemma. Jonathan kommer inte hem idag, han är kvar i lägenheten. Så idag får jag sova själv där uppe. Hatar det. En pojkvän att mysa i dubbelsängen med skulle inte vara fel! Det är ett stort tomrum just nu.

Nu får ni ha en skön lill-lördag! Imorgon är det torsdag, ett steg närmare fredag! Yesss. Sov gott alla sötnosar. Vi hörs imorgon.
Puss och kram!

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards