josefineohlsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefine Ohlsson - 29 oktober 2012 17:39

Hej på er! Tänkte sticka ut på en spring tur i kylan snart. Har faktiskt varit duktig med det på senaste tiden. Alida och jag var ute och sprang i fredags och i lördags också, duktiga! Känner mig peppad på något sätt. Go Josse!

Idag var jag som sagt på stan medans mamma var hos doktorn. Satan vad nöjd jag blev! Det blev ett par röda läder byxor, en vinröd t-shirt och en.. Kofta? Eller jag vet inte vad man säger. Men det köpte jag. Älskar vinrött nu. Vet inte varför men det är sjukt snyggt!

Känns som om klockan är mycket mer än vad den är, men jag ska försöka att inte klaga. Ut och springa nu. Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 29 oktober 2012 07:23

Take that, bitch!

Av Josefine Ohlsson - 29 oktober 2012 07:22

Förlåt för att jag inte har skrivit något på jätte länge. Har haft fullt upp, kan man väl ändå säga. Hela helgen var jag med Alida typ.
Orkar inte skriva det jag annars gjort, det känns lite onödigt. Ni kanske undrar vad jag gör uppe såhär tidigt. Det kan man fråga sig! Haha. Nejmen. Pappa och Jonathan ska jobba idag och då väcktes jag när pappa skulle väcka Jonte. Jobbigt! Men nu kan jag inte sova för att jag är hur pigg som helst. Får väl snart gå ner och käka frukost för det kommer inte funka att somna om igen. Rolig jag är då, haha.
Idag ska mamma åka in till doktorn. Men hon sa att jag skulle få de där "läder" byxorna om jag ville, när vi ändå är på stan. Men jag vet inte, får testa! Helst vill jag ha de, två snygga t-shirtar och en stickad (jag har kollat på) och ett par uggs nu till vintern! Det är det jag mest av allt vill ha. Plus en mjukisdress, men den kostade 1000:- så det får vänta ett tag. Ja... Det var väl det, skriver mer ikväll om jag kommer ihåg. Ville bara att ni skulle veta att jag levde!
Puss och kram, skumbanan! (HAHA)

Av Josefine Ohlsson - 24 oktober 2012 18:37

Sista avsnitten av Heart Beats ute på TV6 play! Kollaaaaa.

Av Josefine Ohlsson - 24 oktober 2012 17:31

Hej alla fina läsare!

Onsdag idag. Det var en vanlig dag i skolan, helt okej. Vi hade elevens val efter lunchen som vanligt. Vi gick och köpte bullar innan, heheh... Ångar mig. Jag som hade tänkt att ha en nyttig vecka. Men men. Det får väl gå för den här gången. Innan dansen satt vi och snackade med River. Han trodde att Klara var en stalker bara för hon visste vad han hette... HAHA, han är konstig han. Efter dansen gick Emma, jag och Klara lite på stan för att fördriva tiden och då stötte vi på Melina och Sanna i en väskaffär, så vi åkte buss med dem.
Kom hem runt fyra. Jag tog lite och äta, sedan tog jag en varm dusch. Det var skönt. Så nu är jag redo för att ta tag i mina läxor. Pluggis pluggis!
Tänkte kolla på en film lite senare om det inte blir försent. Kanske skriver mer ikväll. Men ni får ha en fortsatt bra onsdag! Puss och kram.

Av Josefine Ohlsson - 23 oktober 2012 21:52

Hej på er!

Tänkte precis sova men kom på att jag inte hade skrivit något inlägg, så jag tänkte göra det nu.

Vanlig dag i skolan idag. Men nej, inget Haloween disco här inte. Det suger fan!
Något posetivt var väl att vi fick Ipads idag till klassen. Jag och en annan tjej hjälpte våran lärare att hämta dem så då fick vi välja färg först. Rosaaaaa.
Efter skolan följde jag med Alida hem. Vi tog det mest chill. Pappa kom vid sex taget och hämtade mig. När jag kom hem tog jag bara lite käk, sedan gjorde jag mig i ordning för en springtur. När jag var ute och sprang så såg jag någon med ett lyse som gick i skogen. Sedan såg jag fler.. Gissa om jag blev rädd! Som tur är var det bara orienterare. Hehe.. När jag kom hem tog jag en banan och mjölk. Sedan stretchade jag och tog en dusch. Så nu skulle jag kunna somna närsomhelst.

Hoppas ni har haft en bra tisdag so far! Lill lördag imorgon. Snart helg, höstlov. Så jäkla skönt! Förlåt för mitt tråkiga inlägg, men jag ville bara att ni skulle veta att jag lever! Haha, puss.


Av Josefine Ohlsson - 22 oktober 2012 22:20

Tjeeenare!

Vet ni? Den här dagen började riktigt dåligt, fortsatte dåligt... Men slutade bra!
För det första är det måndag idag. Alltid lika jobbigt att gå upp.. För det andra slog jag i lilltån imorse och ÅH vad ont det gjorde! För det tredje hade vi ett prov direkt på morgonen. Tjoho liksom! För det fjärde, fick jag skitdåligt på ett prov vi haft tidigare. Fuck it! Trodde det gick bra för mig?!? För det femte blev Haloween discot inställt. Hela veckan förstörd. Seriöst. Alla hade sett fram emot det. Så att vi har bestämt med några andra klasser att vi ska gå och protestera hos rektorn imorgon! Vi ska fan ha det här discot!!!
Det fanns ändå en sak i skolan som var bra. Jag fick A i dans. Så jäkla nöjd!!
Efter skolan åkte mamma och jag till Lager 157. Hittade massa fint! Tre stickade tröjor, två linnen, ett par jeans, halsduk och vantar. Tack mamma! Du är bara bäst.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på någon film. Skönt att slippa plugga idag. Det blir det imorgon bestämde jag. Måste ju vila någon dag. Right? Dagen blev tillslut bra som tur var. Imorgon får vi hoppas att jag får lite mer tur än idag, heheh.. Ska snart sova. Men ni får ha en fortsatt skön kväll så hörs vi imorgon! Puss.

Yeah.

YES

Av Josefine Ohlsson - 21 oktober 2012 21:54

Hej alla! Hoppas alla har haft en bra söndag. Jag hann faktiskt allt jag skrev. Så skönt måste jag säga!
Jag var ute på en springtur ganska sent och det var sjukt mörkt ute. Så när jag sprang förbi dagiset som ser helt öde ut så tänkte jag såklart "Paranormal activity..." och då fick jag panik men som tur var kom det en bil som körde förbi. Pust.. Ni ska veta vilken hjärtattack jag fick.
När jag kom hem tog jag en banan och ett glas mjölk som alla säger är så bra efter att man har tränat, sedan tog jag en skön varmdusch.
Nu ligger jag i min nybäddade säng och myser framför tv:n. Underbart. Men jag får läsa igenom till provet snart om jag ska lyckas. Känner mig väldigt osäker på det här, men man får väl hoppas på det bästa.
Imorgon efter skolan lovade mamma att vi skulle åka till Lager 157, så då blir det lite shopping!

Ni får ha en fortsatt bra söndag kväll så hörs vi imorgon.

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards