josefineohlsson

Alla inlägg under mars 2013

:)

Av Josefine Ohlsson - 31 mars 2013 11:49

Av Josefine Ohlsson - 31 mars 2013 11:46

Har inte lagt upp något än, men det kommer! :)

Av Josefine Ohlsson - 31 mars 2013 11:44

Godmorgon babes!

Just nu ligger jag i sängen bredvid Alida och kollar på tv. Är så sjukt seg idag! Jag är förkyld fortfarande också, woho liksom.. Alida är också sjuk, ont i halsen osv. Hemskt! Typ alla är sjuka nu känns det som. Men man får försöka ta sig igenom det!

Igår var Alidas familj här och vi åt påskmat. Så gott! Det var super mysig dag igår. Men eftersom ingen av oss mådde särskilt bra så somnade jag och Alida runt tolv igår. Det var inte meningen att hon skulle sova här, men så blev det haha.

Vi har bara hunnit äta frukost och degat idag. Men lite senare ska jag hem till älsklingen min. Vi ska bara mysa! Det var tomt att vara utan honom igår eftersom vi har varit så mycket i veckan. Men snart får jag träffa honom igen!

Hoppas alla hade en riktigt bra dag igår! Jag ska absolut inte klaga! Skriver kanske senare, kram!

Av Josefine Ohlsson - 30 mars 2013 09:47

Godmorgon gooodingar!

Vaknade ganska tidigt idag, igen. Vet inte vad det är med mig egentligen? Haha, jaja! Idag är det påskafton och Alidas familj ska komma över till oss och käka påskmat. Blir säkert super!

Den här helgen får bli lite av en fetto helg. Jag menar, vem äter inte godis när det är påsk? Dessutom är jag sjuk, ont i halsen och förkyld... Så det blir ingen träning för mig på ett tag. Men direkt när jag är frisk blir det hårdkörning igen!!

Ska gå ner och äta en god frukost med la familia nu! Önskar alla en riktigt bra dag så hörs vi, puss!

Av Josefine Ohlsson - 29 mars 2013 23:56

josefineohlsson

Av Josefine Ohlsson - 29 mars 2013 23:53

Hey babes!

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar.. Har haft för lite tid. Men nu är jag på g igen!

Ah, nu är det påsk lov äntligen! En vecka kvar tills jag fyller år, whiee. Nejmen... Igår var sista dagen i skolan. Vi hade några test och så på dagen, men på eftermiddagen var det disco! Satan vad kul det var! Åh, älskar att dansa! Jag och mina kompisar var typ dom första som började dansa och dom sista som slutade haha. Men det är så kuuuul. Dansade med många roliga!
Efter skolan åkte jag och Hampus hem till mig. Vi låg och myste bara. Han sov över inatt, så jag slapp säga hejdå. Det var så underbart! Vi åt popcorn, tittade på film och bara låg och snackade.
Idag har vi bara myst hela dagen. Vi åt massa godis och tittade på film. Senare på kvällen åkte vi hem till honom. Myste där med haha! Vi tittade på Let's Dance för att Maria Montazami skulle vara med. Hon är så grym! Våran favvo!
Kom hem för ett tag sen. Men nu ska jag sova, för jag är sååå trött!

Men jag hoppas att alla ni har haft en underbar långfredag! Det har jag verkligen haft! Kramar!

Av Josefine Ohlsson - 27 mars 2013 08:05

Här var min frukost idag. Jag hann bara det här. Plus en macka, men den kom inte med på bilden haha. Gott var det! Citron vattnet hjälpte faktiskt!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på alla. Känns tomt, men jag tror dom kom nu. Whieee!

Hoppas alla har en bra morgon än så länge, puss!

Av Josefine Ohlsson - 27 mars 2013 06:16

Älskar den här låten! Så skön att lyssna på nu på morgonen!

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards