josefineohlsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Josefine Ohlsson - 30 maj 2013 22:01

Städat rummet, tränat och duschat. Åh vilken härlig kväll! Jag längtar såå tills imorgon när Hampus ska sova här och vi ska mysa massor! Bästa killen i världen!

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt rum, har aldrig gjort det förut. Det är proppfullt i mina kläd lådor, därför sån oordning haha....

Av Josefine Ohlsson - 30 maj 2013 20:08

Hej älsklingar!

Ska ut med mamma och pappa och springa spåret två varv. Mina skor är leriga sen igår när vi sprang lunken haha.. Men dom får funka! Vill inte förstöra mina Nike. Önska mig lycka till!


Av Josefine Ohlsson - 30 maj 2013 15:34

...så jag köpte en glass.

Av Josefine Ohlsson - 29 maj 2013 22:41

Med världens bästa kille. Jag älskar dig mest av allt.

Av Josefine Ohlsson - 29 maj 2013 21:42

Hey babes!

Asså förlåt för dåliga inlägg och allt det där... Har inte orkat!

Idag har varit en riktigt bra dag! Imorse var det Skogstorplunken och jag sprang. Det gick mycket bättre än väntat måste jag säga! Har inte tränat så bra de senaste veckorna, så därför blev jag ganska chockad att jag klarade mig runt hela haha. Men jag kom i mål ganska tidigt! Jag sprang så jag höll på att spy... Kunde knappt andas när jag hade sprungit klart! Men ja, nu har ni fattat det liksom! Är sjukt nöjd! Nästa år ska det gå ännu bättre! I know it!
Efter det hade vi rast typ jätte länge. Vi gick ner till Konsum och sen så chillade vi bara. Efter lunchen hade vi elevens val med plugg. Imorgon har vi feta So provet som vi pluggat till! Okej... Det blev inte bara plugg haha. Men det var riktigt kul den här gången!

Efter skolan hände Melina och Klara med mig hem. Vi åt mellis och kollade film bara, skönt att ta det lugnt! Sen så skulle Klara hem, så då pluggade jag och Melina lite mer. Så nu känns det helt ok att skriva provet imorgon! Får hoppas att det går bra.

Ska berätta vad det är för speciell dag idag också.... Men det kommer ett inlägg till! :)
Hoppas eran dag varit bra, puss älsklingar!

Av Josefine Ohlsson - 28 maj 2013 21:33

Hey babes!

I helgen var jag med Hampus. Har haft det såå bra! Älskar dig.

Idag var jag med Melina och Klara. Var ett tag sedan! Men hade en härlig dag med underbara bästa vänner!

Bilder.... Orkar inte skriva mer. Vi hörs! Puss.

Hej

Av Josefine Ohlsson - 28 maj 2013 20:51

Skrev ett långt inlägg förut men glömde lägga upp det..... Fan.

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards