josefineohlsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefine Ohlsson - 31 januari 2013 06:13

Godmorgon alla fina läsare!

Jag råkade somna tidigt igår för jag var så trött, jag somnade nog vid nio. Rekord måste jag säga! Har inte somnat innan tio på typ nån månad kanske.. Haha, men nu känner jag mig utvilad, men trött är jag fortfarande!
Idag blir en helt vanlig dag i skolan vad jag vet. Hoppas ni också får en bra dag! Nu ska jag ta mig upp ur min varma sköna säng, men jag orkar inte! Åh... Aja, puss!

Av Josefine Ohlsson - 30 januari 2013 19:46

Hej alla fina!

Idag har jag varit riktigt seg måste jag säga. Men dagen rullade på som vanligt. Eftersom älsklingen min var hemma från skolan idag så gick Melina med mig och träffade honom en stund på lunchrasten som var mer än en timma idag. Åh du är så underbar älskling, ville inte gå ifrån dig! Jag älskar dig bästa killen i världen! Du tar luften ur mig (bokstavligen) haha, du är så söt!

Jag kom hem och käkade lite, sen var det bara att ta sig tillbaka till skolan igen för utvecklingssamtal. Det gick riktigt bra! Det var mest positivt :) Så jag är nöjd med mig själv nu!

När jag kom hem för andra gången krypte jag ner i sängen. Var så sjukt trött! Jag är det fortfarande, så det blir inte så länge för mig idag inte! Hoppas ni har haft en bra dag! Kramar!

Av Josefine Ohlsson - 30 januari 2013 06:41

Godmorgon vänner!

Igår skrev jag inget för jag var hos min underbara kille och kom hem halv tio, så jag var för trött för att skriva. Iallafall.. Vi hade varit tillsammans i en månad igår. Tiden går så fort! Men den här månaden har helt klart varit den bästa i mitt liv, för att jag har spenderat den med Hampus. Du får mig att känna mig som den lyckligaste tjejen på planeten, med dig är allt perfekt! Åh vad jag älskar dig! Älsklingen min, du är världens bästa kille!
Vi låg och myste hela tiden vilket var underbart. Vi åt god mat också, det kunde helt enkelt inte bli bättre! Du kan inte förstå hur bäst du är. Asså åh, älskling! Ingen har någonsin fått mig att må så bra som du gör. Du och jag föralltid, eller hur? Massa kärlek till dig! <3<3<3

Nu borde jag verkligen ta mig upp ur sängen och in i duschen.. Ska jag orka? Aa, såklart.. Idag har vi lite special dag med elevens val och grejer. Då blir alla läxor klara i skolan så slipper jag ta hem, skönt!!

Skriver kanske senare idag, vi hörs! Puss!

Av Josefine Ohlsson - 27 januari 2013 11:12

Godmorgon världen!

Det blev ganska sent igår, därför sov jag länge idag. Jag vill inte det!... Men aja, hade tänkt gå ner och käka frukost nu. Har inga planer för idag, ska nog bara ta det lugnt. Ska städa mitt rum och kanske rensa min garderob. Får se hur det blir med de saken! Jag önskar er en fortsatt bra söndag, puss!

Av Josefine Ohlsson - 26 januari 2013 23:32

Jag har saknat dig så mycket! Det var så underbart att äntligen få träffa dig igen! Jag älskar dig mest av allt i hela världen älskling. Puss!

Av Josefine Ohlsson - 26 januari 2013 23:28

Hej alla söta!

Denna lördag blev hur bra som helst! Jag mådde bättre vilket var en lättnad. Jag åkte till älsklingen min där vi hade det bäst. Åh vad jag älskar dig! Vid halv sju kom Alida och hennes familj och hämtade mig hos honom, för dom skulle äta middag hos oss ikväll. Det blev en mysig kväll med film och godsaker med bästa tjejen. Loveu Alida!

Det blir väl senare idag, men jag ska sova ut länge imorgon. Ni ska bara veta hur trött jag är just nu!.. Det kanske ni märker? Haha, jaja.. Sov gott fina läsare, puss!

Av Josefine Ohlsson - 26 januari 2013 20:52

Super nöjd med allt! Whiee :)
Allt kommer från Gina Tricot!

Mys

Av Josefine Ohlsson - 26 januari 2013 10:20

Just nu ligger jag och chillar med en Ben&Jerry's glass (jag är beroende) framför tv:n med Pretty Little Liars. Inte fel!
Lite senare ska jag hem till min älskling Hampus. Vi skulle kanske kolla på film och mysa lite. Ikväll kommer Alida och hennes familj hem till oss för att äta lite god mat och ha det bra. Jag vet inte vilken tid, så det blir lite krångligt för mig när jag ska hem till Hampus.. Men det löser sig nog! Hoppas på en bra lördag. Jag lägger upp bilder på det jag köpte igår lite senare om jag hinner. Puss!

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards