josefineohlsson

Alla inlägg under juni 2013

Ops

Av Josefine Ohlsson - 30 juni 2013 23:31

Hej älsklingar!

Förlåt, jag har glömt bort att blogga... Har haft fullt upp.

I fredags var jag iallafall på stan med Hampus. Köpte jackan! :D:D Kan tuvär inte ta kort på den nu, det är för mörkt... Men iallafall, vi gick runt där och kollade lite i affärerna, fikade gjorde vi också! Blåbärspajen på Expresso house är gudomlig, bara så ni vet.

Igår hade Hampus och jag ett halvår. Ska skriva mer om det imorgon när jag har tid! :)

Idag har vi mest tagit det lugnt.. Har badat med Hampus lillebror Oskar och hans kompis Daniel. Det var roligt haha..
Hampus och jag har nyss varit nere på gymmet och jobbat lite, käkat pizza gjorde vi också!

Just nu sitter vi i Hampus hus med Oskar och Daniel, vi ska snart kolla på film. Skräck tror jag det blir, hatar det men ja... De ska sova här inne idag haha. Blir säkert kul!
Lite senare ska vi nattbada. De har värme i sin pool så man kan bada sent och det är fortfarande varmt i vattnet, så skönt!

Hoppas ni har haft en bra dag, puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 27 juni 2013 22:32

Hej älsklingar!

Det jag gjorde när jag kom hem var att städa mitt rum. Vilket behövdes!! Nu är allt färdigstädat. Jag bäddade rent sängen. Jag tog en dusch. Jag smörjde in mig med body butter blåbär, så god lukt.
Jag ligger nu i min säng och har det hur skönt som helst. Kan inte klaga på mitt läge nu, absolut inte. Underbart.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Funderar över det här med jackan.. Kanske borde jag spara pengarna till resan?.. Men den var så snygg!! Åh, beslutsångest. Aja, det blir som det blir.
Kanske ska jag vara med Hampus imorgon, men jag vet inte riktigt hur det blir. Hoppas det <3.

Nu ska jag nog ta och kolla på någon bra film. Förslag? Skriv gärna! Pussar och kramar på er!

Av Josefine Ohlsson - 27 juni 2013 16:55

Hey lovers!

Idag skulle jag ju up tidigt. Fyfan vad segt det gick. Ställde klockan på 8, men somnade såklart om direkt jag stängde av alarmet. Vaknade tio nio av att mamma kom in och väckte mig. Hann bara in i duschen snabbt och skynda att fixa mig, hann inte ens äta frukost.
Väl inne hos barnmorskan på undsomsmottagningen fick jag det jag skulle. Träffade även några jag kände där haha. Eller känner och känner.. Dom verkar snälla! :)
Mamma och jag gick sen till Expresso house där jag fick min efterlängtade frulle. Sedan gick vi på stan ett bra tag. Hittade lite smått och gott, är jätte nöjd!! :D
Ska även in till stan imorgon igen för att köpa en jacka. Får pengar på kortet imorgon, och jackan är ett måste! Orkar inte spara mig till resan... :(

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mina 3 timmars sömn behöver jag ta igen. Men sover jag nu kommer jag absolut inte kunna somna om sen. Så jag får se hur jag gör, om jag orkar vara vaken haha.

Hoppas alla haft en bra dag! Puss och kram!

Köpte även vattenskal som skyddar IPhonen när den är i vatten, så man kan ta kort och filma under vattnet! Hur coolt?! :D Kommer göra det i Grekland! Glömde ta kort hehe..

Av Josefine Ohlsson - 27 juni 2013 04:00

Fasen.. Kan inte sova! Och jag ska upp om fyra timmar? Glöm en dröm! Orkar inte.

Av Josefine Ohlsson - 27 juni 2013 00:10

Hej älsklingar!

Igår låg jag och solade och badade hela dagen.. Årets varmaste dag hörde jag det var? Härligt!
På kvällen åkte jag till Hampus och sov där. Vi badade på kvällen. De har värme i sin pool så det var typ 31 grader, hur skönt?!
Hampus kunde inte sova igår så vi var uppe jätte länge.. Eller han var haha, jag somnade på soffan. Men innan det så kollade vi på filmen LoL. Den kollade vi på första gången vi träffades haha. Jag kollade på den jätte många gånger i vintras när Hampus och jag smsade, så han visste att jag tyckte om den, därför kollade vi på den första gången vi var. Vi såg dock inte hela filmen då, det krånglade haha, typiskt första gången man var liksom!
Idag gjorde vi inte så mycket, sov till 1 (!). Jag åkte hem från honom vid 6 ungefär. Hade jätte ont i magen, så jag sov två timmar när jag kom hem. Det var dock inte därför jag åkte hem. Ska upp jätte tidigt imorgon, 8! Ska till en barnmorska, låter värre än vad det är haha! Nejmen det är inte vad ni tror. Ska fixa en grej bara! :) Efter det ska jag nog klippa håret, fräscha till det lite grann. Mamma och jag ska också köpa lite grejer inför resan.
Ikväll har jag bara kollat film och ätit lite onyttigt.. Pitch perfect tror jag filmen hette. Så bra!! Fat Amy är så jävla skön!

Nu ska jag nog kolla på en till film. Måste egentligen sova eftersom jag ska upp så tidigt, men jag har vänt på dygnet så mycket att jag inte kan sova på ett tag.

Hoppas eran dag varit bra! Puss&kram, godnatt och sov så gott!

Av Josefine Ohlsson - 25 juni 2013 11:35

Godmorgon alla fina!

Vaknade vid 11 idag, fast somnade vid 2... Men ja haha. Öppnade fönstret direkt, så skönt med morgonluft! Ligger och kollar lite på tv bara. Ska snart ner och äta frukost och kanske ta ett dopp i poolen om det inte är för kallt hihi.

Lite senare idag ska jag nog hem till Hampus. Har inte sett honom sedan i söndags (!). Vi ska nog bada haha, kan äntligen göra det! ;).. Fint väder är det ju, så inget att klaga på!

Hoppas ni får en bra dag allihopa! Pussar och kramar på er!

Av Josefine Ohlsson - 24 juni 2013 17:53

Hey babes!

Igår vad jag som sagt ute och sprang med mammi. Vi cyklade till Önsta gården och sprang Önsta rundan. Sedan cyklade vi hem igen, fast åt andra hållet, genom alén och förbi kyrkan. Hurtiga!!
Somnade sent igår så jag sov till halv tolv idag. Åt frukost, tog en dusch och gjorde mig i ordning. Mamma, jag och mormor åkte till någon blomaffär och någon annan affär. Köpte lite smågrejer som jag kan visa lite senare i ett inlägg idag eller imorgon :).
Nu är vi påväg hem igen. Vill ut och sola nu när det blev så fint väder! Vad har ni gjort idag då? Hoppas alla haft och har en bra dag! Pussar och kramar!

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards