josefineohlsson

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 1 augusti 2013 22:17

Hej älsklingar!

Sitter med familjen vid poolen på hotellet såhär innan avfärd. Fyfan vad ont det gör att lämna det här, vill inte! Alex kommer jag sakna mest av allt, världens bästa storebror! Asså åh.

Mamma och jag gjorde manikyr och pedikyr nu ikväll för inte alls länge sedan. Jag gjorde fransk på båda, är jätte nöjd! Mamma fyller imorgon, och Hampus i övermorgon, så då är jag fin till båda kalasen! :)

Asså känslan nu.. Mår dåligt. Aja.. Sverige är väl inte så dåligt? Saknar Jonathan, släkten och alla fina vänner där hemma! Ska bli kul att träffa alla igen, något positivt! Allt är packat och klart till hemresan iallafall.

Kanske shoppa lite till på tax-freen på flygplatsen när vi kommer dit, sen åker planet halv 3 tror jag. Helst av allt vill jag bara lägga mig och sova i min mjuka säng där hemma, åh vad jag saknar den!!

Hoppas alla har det bra, uppdaterar er nog mer på resan hemmåt. Men tills dess, vi hörs! Puss och kram.



Av Josefine Ohlsson - 1 augusti 2013 15:58

Hej älsklingar.

Nu är vi inne på sista dagen här på Kreta. På ett sätt längtar jag hem, särskilt till min mjuka säng, men på ett sätt vill jag vara kvar här föralltid.
Idag har vi legat vid stranden och solat och badat. Underbart.

Just nu sitter vi vid hotellet och ska njuta sista kvällen här, med milkshake! :D Kommer väl uppdatera resten av resan utan på planet då haha.

Puss och kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards