josefineohlsson

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 15 augusti 2013 23:20

Hej bloggen!

Jag och Hampus har haft en underbar kväll tillsammans! Ååh älskar dig bebis!

Hampus kom till mig på dagen, vi bara tog det lugnt och planerade kvällen. Vi gick ner på stan runt 6. Vi gick till Ming och åt god mat och efterrätt på det haha! Så mysigt var det! Vi satt och pratade och bara hade det bra.
Efter det gick vi till biografen och köpte popcorn och dricka och så. Sen tittade vi på filmen som var Grown ups 2, så himla rolig film! Kolla den!!:)
Efter filmen gick vi genom stan och tillbaka till lägenheten. Så nu ligger vi här i sängen, vi har tänt ljus och ligger och lyssnar på musik, så det är mysfaktor 100! Vi ska kolla en till film nu thihi.

Åh har haft världens bästa dag/kväll med min bästa bästa bästa kille! Godnatt från en överlycklig tjej!

:)

Av Josefine Ohlsson - 15 augusti 2013 15:04

 


 

Av Josefine Ohlsson - 15 augusti 2013 11:17

Hej älsklingar!


Ledsen att jag inte har skrivit på några dagar, har inte haft ork! Nöjer ni er med att höra vad jag ska göra idag? ;) Orkar inte skriva om dagarna som varit...


Idag fick jag gå upp tidigt för jag skulle åka in med pappa på morgonen till Jonathans lägenhet. Kommer ni ihåg att jag städade den förut? Iallafall så skulle jag få ha hans lägenhet nu när han är borta på Rhodos. Så det jag har gjort idag är att städa hela lägenheten, bytt lakan och sånt också.. Men nu är det fräscht! Har även duschat och fixat mig nyss så jag också är fräsch, känns såå skönt!

Lite senare kommer Hampus hit. Vi ska handla lite mat och så då. Sen ikväll ska vi gå på bio och sen sova över i lägenheten. Så mysigt!


Nu ska jag snart ner på Lökens och köpa min älskade pastasallad till lunch, är så hungrig! Har varit vaken sedan 7... Men jag klagar inte! :D

Hoppas ni alla får en underbar dag i det härliga vädret, puss och kram!


 


Fyfaaaan vad jag saknar Grekland, det är helt sinnes!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards