josefineohlsson

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 21 augusti 2013 21:57

Hej älsklingar!

Jag och Hampus åkte hem till honom direkt efter att han slutade. Vi somnade haha, men det var så skönt att få sova! Hann inte göra mycket mer innan jag skulle hem. Men åh jag sover så bra bredvid dig älskling.
När jag kom hem var Jonathan hemma. Vi kollade runt lite på paddorna (IPad), och gjorde en skit rolig vine! Dock la han inte ut den haha, du är inte alltid normal du. Han åkte sen in till stan igen :(.
Nu ikväll har jag legat och kollat på idol vilket har blivit standard på kvällarna. Finns många grymma där!

Nej nu ska jag försöka sova. Lägger mig alltid klockan 10 nu, men somnar typ aldrig direkt.. Men det är bara att försöka komma in i det! :) Godnatt hörrni, sov så gott! Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 21 augusti 2013 14:42

Hej älsklingar!

Har haft en onormalt bra dag i skolan. Älskar våran nya So lärare, han är så jävla rolig! Plus att jag fick min IPad nu i eftermiddag. :):)

Tog bussen in till stan efter det. Jag sitter just nu utanför Rekarne skolan och väntar på Hampus. Saknar dig bebi!

Njuter av det varma härliga vädret!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Kanske åka ner på stan eller bara åka hem och mysa, får se. Kram från en lite gladare Josefine!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards