josefineohlsson

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 27 augusti 2013 21:25

Hej älsklingar!

Åh beställde nyss riktiga snyggingar. Kan inte avslöja än vad det är för är inte säker på om dom ens kommer för sidan var lite mysko.. Men hoppas på det bästa! Åh vad glad jag är nu!! :)

Ikväll kom Jonathan hem med pappi efter jobbet. Så familjen myste ute i solen med bad, te och idol! Mysig kväll.

Imorgon går jag nog till skolan. Halstabletterna funkade riktigt bra, så dom får jag ta hela tiden i skolan imorn, thats life. Mår dock inge bra alls, hostar som ett mongo, men vill verkligen inte komma efter i allt såhär i början. Som tur är har jag elevens val imorgon, och jag har plugg som val. Då kan jag komma ikapp!
Efter skolan imorgon så ska nog jag och pappi till Lager 157. Hittar säkert något fint! :)

Hoppas eran dag varit bra, puss och kram, godnatt!

Av Josefine Ohlsson - 27 augusti 2013 17:27

Räddar min hals

Av Josefine Ohlsson - 27 augusti 2013 12:04

Hej älsklingar!

Jag är hemma idag igen. Har så sjukt ont i halsen.. Febern är bättre som tur är.
Idag har jag inte gjort något alls. Har kollat film och bara legat i sängen. Men nu tänkte jag fråga pappa om han kunde komma hem och luncha med mig, sen kanske jag går ut en stund och tar lite luft, står inte ut med att vara inne hela dagen.

Nog om allt dåligt, hur är eran dag? Hoppas den är super! Puss och kram!

Denna låt går på radion just nu. Åh vilka sommar känslor man får. Jag älskar sommaren. Som tur är dröjer den kvar lite längre, sen får man bara längta efter nästa sommar. Snart dags igen! :D Se allt positivt mina vänner.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards