josefineohlsson

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 2 augusti 2013 22:24

Hej älsklingar!

Jag sov från 1 till 7, såå skönt! Har packat upp alla grejer och nu känns det rätt så bra. Ikväll badade jag med Jonathan och så, har saknat dig biffen!

Sitter i bilen påväg till älskling nu. Ska sova där, för han fyller år imorgon! Vi skulle bada, kolla film och mysa. Hur skönt som helst.

Hoppas alla har det bra! Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 2 augusti 2013 19:47

Här kommer bilder från shoppingen på Arlanda, i Grekland och på Greklands flygplats. Hoppas bilderna funkar bra :)

Läppglans. Alla luktade faktiskt jätte gott. Hade redan i jordgubb men nu fick jag en till haha :)

Hittade denna goding när Hampus och jag sprang runt på Arlanda! Typ den godaste body lotionen jag någonsin luktat på.

Ralph Lauren 2:an parfym. Jag tycker 2:an luktar godast av alla i den serien.

Escada taj sunset. Luktade verkligen jätte gott! Har den andra Escada också, Cherry in the air, men taj sunset slår den nästan i lukten måste jag säga!

Grymt fint linne från Zara som jag sprang på i Chania. Lite konstig bild, den är finare i verkligheten haha :)

En jacka från Berska! Ni kanske undrar varför jag köpte en jacka i Grekland egentligen? Jag tyckte den var så fin så jag var bara tvungen ;)

En body från Berska! Man ser så smal ut in i en sån, har faktiskt en t-shirt body också, älskar den och även den här! Som sagt bilden...



Ett linne, också från Berska! Var jätte mjukt och skönt att ha på sig och faktiskt jätte fint! Bilden...

En jätte fin t-shirt jag hittade i någon affär jag inte minns vad den hette. Men är helt förälskad i den här!

Sandaler! Behövde några och dom här var dom enda snygga jag hittade haha :) Det enda är att dom inte är så jätte sköna, men snygga så det heter duga! - om man ska vara fin får man lida pin

Mjuksshorts! Tycker dom var jätte fina. Behövde ett par nya eftersom mina shorts från Thailand var lite utslitna.. Är jätte nöjd och dom är super sköna!

Vrist länk. Var ute efter en sån och hittade en fin så då köpte jag den haha! Har haft på mig den sedan jag köpte den och även nu :) Trodde den skulle förstöras av kvalitén, men icke!

En fläkt grej eller vad man säger? Köpte den en dag när det var verkligen jätte varmt, typ 52 grader i solen.. Den kom till användning måste jag säga!

Beats by dr.Dre Sinnes bra hörlurar! Älskar verkligen ljudet i dom!

Svampar, den stora till kroppen och den lilla till ansiktet. Det är jätte skönt stt skrubba sig med sånna, köpte det från en oliv affär, där har dom grejer måste jag säga!

Uggs! Vem kan säga nej till uggs en kall vinterdag? Sökte efter bruna, men svarta funkar lika bra! Sjukt mjuka och sköna :)

Två bikini delar! Älskar verkligen den hör bikinin! Dock var trosorna lite mindre än mina andra bikini trosor, så jag brända mig där vid linjen, blev typ baby rosa haha.. Har kvar det än... x)

IPhone skal eller vad man säger? Sidoskydd typ. Har suktat efter det länge och så hittade jag denna. Tycker ljusblått passade utmärkt till min vita IPhone!

Pure sedution parfym från vs som jag hittade på Arlanda där dom knappt hade någonting alls.. Men den luktade väldigt gott och det var nog det bästa i buktiken! Tänkte köpte plånbok och sånt, men sinnes vad dyrt det var.

Smink väska! Behövde verkligen en ny. Min jag hade är för liten, smutsig och kedjan var sönder så man kunde inte stänga den. Men denna var stor och bra så man ser allt man har där i!

Vs produkterna jag köpte på Chanias flygplats! Är så glad att dom hade det där! Alla luktade jätte gott!

Flipp flopp jag köpte. Dock var dom utslitna och smutsiga så dom fick jag slänga haha :) Det kanske ni ser? Dock var dom väldigt fina innan!

En pimp sten och en fotkräm från olivbutiken! Mina fötter kommer vara så fina efter det där! Super nöjd!



Ja.. Jag tror faktiskt att det var allt. Kommer jag på något mer säger jag till! Hoppas bilderna dög :) Kram!

Av Josefine Ohlsson - 2 augusti 2013 11:05

Hej älskade läsare!

Sitter just nu i bilen påväg hem från kusinernas sommarstuga där vi fick stor frukost och lite fika för att fira min mammi som fyller 49 år idag, grattis till dig bästa mamma!

Vi skjutsade hem Hampus innan det, så nu känns det konstigt att vara utan honom.
Åh gud vad jag längtar efter min underbara säng just nu. Snart där, can't wait!
Känns konstigt att vara i Sverige, men vi fick super fint väder idag! :D Kan inte förstå att vi är hemma.. Men aja, känns helt ok endå.

Har dundrande huvudvärk, så vi får höras senare! Har inte sovit så värst mycket inatt.. Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 2 augusti 2013 01:14

Hej älsklingar!

Gissa vad jag nyss hittade och köptee? 3 body lotion och 2 body mists från vs! Satan vad glad jag blev när vi såg det! Trodde aldrig det skulle finnas här, men det gjorde det! Efter Arlanda där dom inte hade någonting så var det här en dröm! Är så glad nu! :D

Och kan ni gissa vad jag sitter i nu? En massage stol! Så jävla skönt! Dock skakar det som tusan! Hahahaha.... Snart lyfter vi mot Sverige! Ses där! Puss och kram!

Av Josefine Ohlsson - 2 augusti 2013 01:07

Hej bloggen..

Efter ett hemskt hejdå från Alex så sitter vi nu på flygplatsen. Fyfan vad jag grät, gråter tillochmed när jag skriver dethär. Hela taxiresan grät jag också. Jag saknar honom så jävla mycket redan, det är helt sjukt. Jag klarar mig inte utan honom, asså ni förstår inte! Hans ord han sa till mig innan vi skulle åka, jag glömmer dom aldrig. Jag älskar dig mest av allt världens bästa storebror. Kom hem.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards