josefineohlsson

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Josefine Ohlsson - 8 augusti 2013 01:16

Hey babes!

Igår skrev jag ingenting men ja.. Första natten utan Hampus på över 3 veckor, kunde inte sova så bra. Var dock inte ensam för Jonathan kom hem och sov hemma :)
På dagen gjorde jag inte mycket, kollade film.. Men på kvällen följde jag med Hampus, hans mamma, hans mammas kompis och Oskar på Speedway. Har aldrig i mitt liv kollat på det, knappt så jag visste vad det var.. Men det var faktiskt ganska kul att se! Smederna vann stort också haha.
På kvällen sov Hampus över hos mig, vi ville inte vara ifrån varandra igen.. Vi myste bara ;). Idag kollade vi film, badade, gjorde smootie och bara njöt av vädret.
Nu ikväll så var vi nere vid gymmet och tränade. Hans pappa (som äger gymmet) visade mig olika övningar, det var jätte kul! Jag körde biceps, triceps, axlar och lite rygg. Mina armar är heelt döda nu, träningsvärken imorgon... Körde även lite kondis, den är inte på topp nu måste jag säga..

Just nu ligger vi hemma hos Hampus i hans säng. Jag tror han sover haha, men jag är ganska pigg faktiskt. Säkert det där pulvret jag tog innan träningen..
Egentligen skulle jag åka hem idag, men så blev det inte! Ville inte lämna älsklingen, det blir så tomt så fort man gör det :(. Anledningen till det är att jag ska upp på stan, eller ja Tuna Park, imorgon med Sanna och Melina. Ska bli kul, saknar er tjejer!!
Men på morgonen så ska Hampus och jag träna thihi, ser fram emot det! Rygg och mage då! :D

Nej godnatt allihop, vi hörs! Puss och kram, sov så gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey babes!
Jag heter Josefine Ohlsson och är en glad tjej på 14 år. Jag bor lite utanför Eskilstuna. Jag är en utåtriktad tjej som älskar att resa och upptäcka nya saker! Mitt mål med livet är att uppleva så mycket som möjligt. Hoppas ni läser! Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards